loading...
دانلود کده
alireza fasihi بازدید : 147 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

  

 

 

سری بازی های Forza از جمله بازی های بسیار خوب و باکیفیت سبک شبیه ساز رانندگی به شمار می آیند که در این چند ساله توانسته اند به یکی از مدعیان این سبک تبدیل شوند. سری  بازی های Forza از گرافیک بسیار خوبی برخوردارند و Forza Horizon 2 دارای یک "سیستم آب و هوایی فوق العاده" خواهد بود و بخش Co-Op ویژه ای نیز خواهد داشت.
این بازی از Kinect استفاده می کند و این استفاده در قالب یک دستیار به نام ANNA در بازی وجود دارد. کارگردان این بازی،Ralph Fulton در مصاحبه با Examiner گفته است که واقعا در مورد ویژگی های Kinect و قابلیت های گیم پلی هیجان زده است.او گفته است: "Kinect در بازی، در قالب یک ویژگی به نام ANNA استفاده می شود. او دستیار مجازی و شخصی و همچنین رهیاب شماست. او باهوش است و در حین بازی به شما کارهایی را پیشنهاد می دهد. همچنین وقتی دوستانتان آنلاین می شوند به شما خبر می دهد."
این بازی،دارای داستان نیست و ساختار فستیوال ها و Drivatar ها واقعا قوی کار شده است. بازیبازها شخصیت واقعی بازی هستند. شما خط داستانی خاص خود را با دوستان و مردم واقعی می سازید.

alireza fasihi بازدید : 109 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

                         

 

 (Windows 8) آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.
در کتاب حاضر امکانات ویندوز هشت را به صورت ساده و روان بیان می کند و کتاب اموزشی ارزشمند جهت آشنا شدن با آخرین سیستم عامل مایکروسافت می باشد.

alireza fasihi بازدید : 339 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (1)

                        

 

(93/6/24) تغییرات:

- نسخه جدید September 2014 (شهریور 1393) بر روی سایت قرار گرفت!
- لطفاً قبل از دانلود توضیحات پست را کاملاً مطالعه فرمایید.

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند. 

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

alireza fasihi بازدید : 95 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

                         

 

Gauntlet یک بازی اکشن، ماجرایی و نقش آفرینی است که شما را وارد جنگی بزرگ با تعداد بسیاری از دشمنان می کند. دشمنانی که در خدمت سپاه تاریکی و ظلم هستند. شما باید به همراه گروه خود وارد قلمرو سربازان تاریکی شوید و برای کسب شکوه و گنج های ارزشمند، آن ها را با کمان، نیزه بران، تبر سنگین و جادوهای کشنده از پای در آورید. بازی در حالت God mode (زاویه دید در موقعیتی در بالای سر شخصیت ها قرار گرفته است) نمایش داده می شود تا بتوانید با زاویه دید کامل تر بر تمام شخصیت های قابل کنترل، محیط و دشمنان اشراف کامل داشته باشید و تاکتیک های خود را به صورت کارامد تری پیاده سازی کنید. گروه شما از چهار جنگجوی شجاع و قدرتمند تشکیل شده است که هر کدام سلاح و سبک مبارزه ای خاص خود را داراست.

alireza fasihi بازدید : 139 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

                        

کسی نیست که نام شرلوک هلمز (شرلاک هلمز) مشهور ترین کاراگاه کل دوران را نشنیده باشد. شخصیتی بزرگ و محبوب که سر آرتور کانن دایل آن را در سال 1887 خلق کرد. یک کاراگاه خصوصی اهل یورک شایر انگلستان که از استعداد بسیار بالایی برخوردار است و از این موهبت برای حل مسائل جالب و پرونده های جنایی استفاده می کند. شخصیتی شیک پوش، کاملا جالب و خاص که علاوه بر استعداد بالا و نبوغ غیر معمول، از اعتماد به نفس، شجاعت و البته دانش و پشتکار بالایی برخوردار است. مطمئنا فیلم ها و مخصوصا سریال های زیبا و خاطره انگیزی که شرلوک هلمز شخصیت اصلی آن ها بوده است را تا به حال مشاهده کرده و از آن ها لذت برده اید، اما این که خودتان بتوانید شرلوک باشید می تواند تجربه ای جدید باشد و احساس لذت بخشی را به شما بدهد! بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments که یک بازی ماجرایی زیبا و با کیفیت بالا است، می تواند شما را در نقش این ابر کاراگاه قرار دهد.

alireza fasihi بازدید : 141 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

                          

زمانی که بیگانگان برای تصرف زمین و نابود کردن نسل بشر به سمت این سیاره سرازیر می شوند، تعدادی از مردم شجاع یک گروه مقاومتی کوچک را تشکیل می دهند تا از دنیا در برابر این هجوم بزرگ دفاع کنند. از میان این گروه قهرمانانی بر می خیزند که ترس را در دل اشغال کنندگان وارد می کنند. آن ها به عنوان آخرین امید زمین باید از نابودی کل انسان ها جلوگیری کنند. رهبری این گروه مقاومتی بر عهده بازیکن است. قدرت آتش بیگانگان بالاست و همچنین از تجهیزاتی بهره می برند که این گروه مقاومتی کوچک از داشتن آن ها محروم هستند. در نتیجه آن ها باید با زیرکی، کمین و پیش دستی از تاکتیک هایی استفاده کنند که بتوانند بر بیگانگان چیره شوند. علاوه بر مراحل اصلی بازی مراحل جانبی بسیاری وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که سلاح های خود را ارتقاء دهید و افراد گروه خود را با بهترین تجهیزات مسلح کنید.

alireza fasihi بازدید : 159 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

                         

 

در بازی زیبای Middle earth: Shadow of Mordor به منطقه میانی زمین سفر کنید و راه موردور را در پیش گیرید. شما باید به عنوان یک جنگجوی شجاع و قدرتمند پای در سرزمین هراس انگیز موردور گذارید تا بتوانید راز قدرتی را که شما را به سوی حلقه می راند، کشف کنید. حلقه مشهوری که اگر فیلم های سه گانه ارباب حلقه ها و یا فیلم هابیت را دیده باشید، به خوبی با آن آشنا هستید. حلقه ای قدرتمند که به صاحبش قدرت های فوق طبیعی اهدا می کند. شما باید منبع قدرت این حلقه اسرار آمیز و جادویی را بیابید. در این راه پر خطر و طولانی موانع بسیاری وجود دارند که می خواهند جلوی شما را سد کنند و پلیدی را در دنیا منتشر سازند. این موجودات پلید، شیاطین و مخلوقات وحشتناکی هستند که در خدمت یک اهریمن قدرتمند به نام سائرون هستند.

 

 

 

alireza fasihi بازدید : 169 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

| دانلود نرم افزار مدیریت کامپیوتر از راه دور |

| تیم ویور TeamViewer |

| جدید ترین نسخه v 9.0.32494 قرار داده شد |

| نسخه کامل و نا محدود به همراه patch |

| نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب نیز افزوده شد |

TeamViewer نرم افزاری برای کنترل , هدایت , و تعمیر رایانه ها از راه دور می باشد که از زمان شروع ساخت و فعالیت خود توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند.این نرم افزار متعلق به یک شرکت آلمانی بوده که تا چند وقت پیش فقط می توانستید آن را خریداری کرده و از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید اما اکنون نسخه رایگان آن نیز برای کاربران خانگی منتشر شده است.با نصب این نرم افزار بر روی دو رایانه شخصی دو کار بر می توانند  فایل هایی را برای یکدیگر ارسال و یا دریافت کنند , رایانه ی خود را با یکدیگر مرتبط کنند و صفحه مانیتور یکدیگر را مشاهده کنند.با کمک این نرم افزار می توانید در مقیاس بزرگی به دانلود و آپلود فایل ها و دیگر نرم افزار های بپردازید.

 

نحوه عملکرد نرم افزار تیم TeamViewer :

پس از نصب این نرم افزار یک your id و password به شما داده می شود که اگر کسی تیم ویور را نصب کرده باشد با وارد کردن این اطلاعات به کامپیوتر شما وصل شود و تمام فعالیت های شما را مشاهده کند.شما می توانید تنها با exit کردن نرم افزار سطح دسترسی فرد مورد نظر را قطع کنید و مانع از دیدن فعالیت های شما بر روی رایانه خود شوید.بعد از هر باز و بسته کردن این نرم افزار پسووردی جدید به شما داده می شود که برای اتصال همان فرد به رایانه شما باید آن پسوورد را دوباره در اختیار او قرار دهید تا بتواند با یک کانکشن جدید به سیستم شخصی شما وصل شود.برای استفاده از این نرم افزار باید سرعت اینترنت شما در حد مطلوبی باشد و به گونه ای هر گونه دانلودی را برای افزایش سرعت قطع کنید.

alireza fasihi بازدید : 137 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

                                                | دانلود مرورگر قدرتمند و سریع وب |

| اپرا Opera web browser |

| جدید ترین نسخه v24.0 Build 1558.64 Final قرار داده شده |

| نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب نیز افزوده شد |

 یکی از قدرتمند ترین و پرسرعت ترین و قابل انعطاف ترین مروگر های وب در حال حاضر است . از تم ها و شخصی سازی های متعدد و فراوانی میتوانید برای تغییر رابط کاربری و ظاهر Opera استفاده نمایید و آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . همچنین مرورگر دارای تنظیمات بسیاری است از جمله فعال یا غیر فعال سازی برنامه زمانی و ترتیب لود شدن تصاویر و فایل های جاوا و تبلیغات و … . همچنین با Opera میتوانید علاوه بر وبگردی پرسرعت یک وبگردی ایمن و بدور از ویروس های اینترنتی و فایل های مخرب را تجربه کنید . نسخه های جدید Opera بسیار شبیه به مرورگر chrome شده اند و بسیاری از قابلیت های گوگل کروم به اپرا اضافه شده است و علاوه بر آن ویژگی های کلیدی مرورگر اپرا باقی مانده اند و نسخه های جدید این مرورگر تلفیقی از دو مرورگر به حساب می آیند .

 

alireza fasihi بازدید : 91 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزاری برای ویرایش طیفی فایل های صوتی می باشد.Sound Forge Pro 11 و SpectraLayers Pro 2 از پیشرفته ترین شکل موج و ویرایش طیفی فایل های صوتی می باشند.هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که به وسیله یک دیگر یک سیستم ویرایش عظیم و فوق العاده را به وجود می آورند که هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای می توانند از آن ها استفاده کنند.مهندسی و تکنولوژی پیشرفته برای صاف کردن  صدا های رفت و برگشت این برنامه را از سایر برنامه های موجود متمایز می کند.این برنامه دارای قابلیت میکس , مسترینگ , تعمیر و بازسازی , طراحی  و تجزیه و تحلیل فایل های صوتی می باشد.

 

ویژگی های مجموعه نرم افزار Sony Audio Master Suite :

  • Sound Forge Pro 11 : ابزاری کاربردی و منحصر به فرد برای ساخت و تولید فایل های صوتی می باشد.این نرم افزار دارای گزینه های مختلفی نظیر پردازش , رکورد و رندر صدا می باشد.پلاگین ها و نحوه پردازش این نرم افزار آن را از سایر نرم افزار های موجود متمایز کرده است.
  • SpectraLayers Pro 2 :این برنامه برترین نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های صوتی می باشد.ویژگی های جدید برنامه شامل پپردازش , تغییر و قالب گیری طیفی صدا می باشد.
  • CD Architect 5.2 : این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین ابزار برای تولید سی دی های صوتی می باشد.شما می توانید توسط این نرم افزار از چند قابلیت نظیر ویراستار PQ , رایت فایل ها , افکت گذاری سی دی ها و مسترینگ بهره مند شوید.
  • Nectar Elements : پلاگینی قدرتمند برای پردازش و کنترل صدا ها به صورت حرفه ای می باشد .
  • Mastering and Repair Suite : این مجموعه شامل ۶ پلاگین قدرتمند طراحی شده توسط فن آوری iZotope DSP می باشد.
  • Noise Reduction 2 : نرم افزاری قدرتمند است که با پلاگین های حرفه ای خود موجب برطرف شدن نویز صدا می شود.
alireza fasihi بازدید : 81 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

iZotope RX نام یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که به عنوان برنامه ای کاملاً مستقل برای ترمیم، ویرایش و رفع اغلب مشکلات فایل های صوتی طراحی شده است. این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی را شامل می شود که به شما کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در بازسازی و بهتر نمودن فایل های صوتی کسب کنید و با دسترسی داشتن به ابزارهای قدرتمند RX شما می توانید نتایجی را به دست آورید که با دیگر برنامه ها و پلاگین هایی که در زمینه ترمیم فایل های صوتی وجود دارند این کار به سادگی میسر نخواهد بود. iZotope RX با جدیدترین تکنولوژی های cleaner، طبیعی تر نمودن صدا، کاهش نویز و ترمیم صوت همراه است تا بتواند برنامه ای ایده آل برای فعالیت هایی نظیر آرشیو و بازسازی، ضبط و مسترینگ، پخش و پادکستینگ، تولیدات ویدئویی و ... باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iZotope RX Advanced:
- نرم افزاری مستقل و مجموعه ای از پلاگین های مناسب برای بازسازی فایل های 
- از بین بردن اعوجاج بیش از حد، به صورت خودکار
- اصلاح نموده و رفع مشکلات فایل های صوتی
- استفاده از تکنیک های برگرفته از تصویربرداری دیجیتال به منظور کاهش صداهایی مانند کلیک و ...
- رابط کاربری  گرافیکی و زیبا
- ذخیره سازی تنظیمات انجام شده و استفاده آن ها برای فایل های مشابه
- دسترسی سریع به ابزارهای پرکاربرد
- حذف نویز
- و ...

alireza fasihi بازدید : 145 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

                    

 

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.

FL Studio

 مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

شبیه سازهاى صدا
FL Studio، شامل 13 ابزار تولید کننده صدا (synthesizer) است که صداى آلات مختلف موسیقى را شبیه سازى می کنند و سازهاى مجازى مختلفى را مانند گیتار اکوستیک و الکترونیک، پیانو و ... در اختیار شما قرار می دهد. بدین ترتیب امکان تولید هر نوع صدایى بصورت مجازى وجود خواهد داشت.
ضبط صدا و ویرایش
فضاى کارى Playlist شامل تعداد نامحدودى Track می شود و این اجازه را به شما می دهد که قطعات موسیقى را به هر ترتیبى که دوست دارید در کنار هم قرار دهید. به علاوه ابزارهاى ویرایش صدا و امکاناتى نظیر کم یا زیاد کردن زمان آهنگ (time-stretch)، تغییر زیر و بمى صدا (pitch-shift)، ضرب آهنگ هاى لحظه اى (beat-slice)، جدا کردن قطعات موسیقى (chop) و ... را در اختیار شما می گذارد. در کنار تمام این موارد، قابلیتى با عنوان Edison اضافه شده است که یک ویرایشگر و ضبط کننده اى کامل فایل هاى صوتى می باشد.
میکس و افکت گذارى
FL Studio قویترین میکسر را در میان هم نوعان خود دارد. در این نسخه، 64 Track میکسر استریو وجود دارد و در هر Track می توان هشت افکت (از 44 افکت موجود) قرار داد. به عنوان مثال افکت هاى Delay (ایجاد تأخیر)، Distortion (اعوجاج)، EQ (اکولایزر)، Chorus (چند صدایى)، Reverb (ایجاد طنین) و ... بسیار پرکاربرد هستند.
فناوری های پشتیبانی شده در FL Studio
FL از فناوری های VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتیبانى می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FL Studio:
- شامل 13 ابزار تولید کننده صدا برای شبیه سازی صداى آلات مختلف موسیقى
- فراهم کردن ابزارهاى ویرایش صدا
- دارای قوی ترین میکسر
- پشتیبانی از فناوری های VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 
- و ...

alireza fasihi بازدید : 145 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

            

               

                      اموزش کار برد Modulation Wheel   در اف ال استودیو برای زیبا تر شدن اهنگ        

                                                 امید وار م راضی باشید پارسی وطن                                   

 

alireza fasihi بازدید : 115 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

          

 

دانلود Wizoo Wizoo Verb W2 لینک کاملا مستقیم از سرور پرسرعت سایت

|| بخش کاربران ویژه پارسی وطن ، حجم ۵۱ مگابایت ||

 

ترجمه توضیحات اختصاصی پارسی وطن ( تمامی حقوق محفوظ است. )

Wizoo Wizoo Verb W2

 پلاگین شناخته شده افکت ریورب Reverb می باشد که امکانات فراوانی از جمله تغییر پارامترهای  HS Freq, HS Gain, Mid Freq, Mid Gain, Mid Q, Mid2 Freq, Mid2 Gain, Mid2 Q, LS Freq, LS Gain را به شما میدهد.

 

 همچنین شامل ۱۰۰ پریست ریورب طبقه بندی شده و قابل تغییر از جمله Ambience, Booth, Cathedral, Chamber Large, Chamber Medium, Chamber Small, Church, Concert Hall, Dance Club, Opera House, Philharmonic Hall, Room Small, Scoring Stage, Studio Large, Studio Small نیز می باشد.

 

alireza fasihi بازدید : 375 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

         لینک

 

    

مترجم اختصاصی دکشنری پارسی وطن ( تمامی حقوق محفوظ است )

Art Vista Virtual Grand Piano

 یکی از معتبر ترین و خوش صدا ترین وی اس تی های پیانو است که تحت کنتاکت اجرا میشود. این وی اس تی شامل انواع پیانو و انواع لوپ افکت می باشد که لیست آنها در ادامه مطلب درج شده است. لازم به ذکر است این وی اس تی تحت Kontakt اجرا می شود که این نرم افزار را نیز قبلا برای دانلود درج کرده ایم. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۱۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۵۵۰٫۰۰۰ تومان ) است که در باران بکس برای شما عزیزان برای دانلود فراهم آورده ایم.

 در دانلود این وی اس تی شک نکنید ! در کوتاه ترین مدت جایگزین تمامی وی اس تی های پیانو شما خواهد شد ! به حجم کم دانلودی توجه نکنید چرا که پس از Extract و نصب حجم آن بیشتر از ۷ گیگابایت خواهد شد !

 

    

 
alireza fasihi بازدید : 285 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (2)

              

 

Aria Maestosa یک نرم افزار اوپن سورس و متن باز برای ساخت و ویرایش فایل های صوتی MIDI است . Aria Maestosa به شما اجازه ایجاد ، ویرایش و پخش فایل های MIDI را می دهد ، تمامی مراحل و عملیات های انجام شده توسط چند کلیک و به آسانی در رابط کاربری کاربر پسند نرم افزار صورت می گیرد و از سازهایی مثل گیتار ، کی بورد ، دهل و … هم پشتیبانی می شود .

خصوصیات نرم افزار ساخت و ویرایش MIDI :
پشتیبانی از آلت ها و وسایل ایجاد موسیقی MIDI
پشتیبانی از پخش حلقه ای در پس زمینه
توانایی ایجاد ، کپی ، انتقال و نمایش نت ها در صفحه خروجی score
توانایی وارد کردن متن آهنگ به فایل اصلی (توانایی ویرایش هنوز وجود ندارد)
توانایی ساکت کردن صدا و تک زنی
پشتیبانی از سیستم عامل های رایج مثل ویندوز ، لینوکس و مکیناتش
رابط

alireza fasihi بازدید : 155 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

                 

پارسی وطن در این کتاب شما با نرم افزار اف ال استودیو آشنا می شوید.

فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتنداز:

اف ال استودیو چه نرم افزاریست؟
قسمتهای مهم اف ال استودیو
نحوه ساخت یک آهنگ در اف ال استودیو

برنامه FL Studio یک نرم افزار تولید موسیقی است . ویژگی FL این است که نه تنها به کمک آن توالی های پیچیده بسازید بلکه قادرید روی تن صدای هر یک از سازهایی که بکار می رود حداکثر کنترل را داشته باششد و در عین حال تراک (کانال) ریتمیک یا ملودیک را همزمان با هم میکس کنید شما هم چنین می توانید روی هر یک از کانال های صوتی قطعه خود انواع افکت های صوتی جالب را پیاده سازی کنید مزیت FL این است مه همه این کارها را به صورت Real-time انجام می دهد یعنی در همان لحظه که دکمه Play روشن است و توالی در حال نواخته شدن هست ، هر تغییری را روی تنظیمات یک ساز یا یک کانال اعمال کنید بلافاصله قابل شنیدن است.

از فناوری های مهمی چون VSt ، ASIO ، 3DNOW ، DXi ، DirectX ، Rex,ReWire پشتیبانی می کند و دارای اینترفیسی بسیار جذاب ، نرم و انعطاف پذیر است و یکی از دلایل شهرت و محبوبیت بالای این نرم افزار همین است.
برای اطلاعات بیشتر و آموزش این نرم افزار کاربری و جالب آنرا دانلود کنید.

alireza fasihi بازدید : 109 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

                       

 

  دانلود نسخه جدید نرم افزار آهنگ سازی MAGIX Music Maker MX Production v18 رامی توانید از par30vatan.rozbog.comدانلود کنید

MAGIX Music Maker MX Production بسته ای حرفه ای ساخت موزیک برای افراد بلند پرواز است. آرشیو بسیار بزرگ افکت های صوتی آن بیش از 10000 افکت و لوپ را شامل می شود همچنین ابزار منحصر به فرد و حرفه ای آن تمام نیازهای شما برای ساخت و تولید ترک های صوتی و آلبوم های موزیک را برآورده می کند. 96 ترک صوتی ، Midi و ویدئو ، بیش از 10000 افکت صوتی و لوپ ، Lead Synth ، موتور درام قدتمند ، طراح لوپ ، BeatBox 2 Plus ، آمپلی فایر گیتار Vandal SE ، ویرایش گر MIDI از نمونه امکانات آن می باشد. می توانید موزیک خود را در فرمت های mp3 ، wav و سی دی ذخیره و منتشر کنید یا آنها را در فیس بوک ، توییتر یا یوتیوب آپلود کنید.پشتیبانی از VST امکانی ویژه برای سازهای موسیقی و افکت ها فراهم می کند.

امکانات حرفه ای :
-    گیتارهای حرفه ای
-    باس الکتریک
-    کمپرسور آنالوگ
-    سینتی سایزر آنالوگ Revolta 2
-    میکس فراگیر 5.1
-    اجرا کننده زنده
-    رابط کاربری یکپارچه
-    استودیو ساخت کاور سی دی و دفترچه
-    ویرایش گر موزیک برای ویرایش جزئیات نمونه
-    افکت های قدیمی با کیفیت استودیویی
-    فضای کاری نمونه برداری کامل با بیش از 12 گیگابایت کتابخانه نمونه ها
-    10 آلت موس par30vatan.rozblog.com

 


 

alireza fasihi بازدید : 87 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

                     

 

AVG Mobilation Antivirus Pro یک نرم افزار امنیتی قدرتمند تحت سیستم عامل اندروید میباشد که نه تنها گوشی شما را از ویروس ها، بدافزارها، ابزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مصون نگه میدارد بلکه با امکاناتی بسیار فراوانی که در خود نیز گنجانده است امنیت نگهداری از اطلاعات شخصی شما را افزایش خواهد داد. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

ویژگی ها :
- اسکن کردن اپلیکیشن ها ، تنظیمات و فایلها برای یافتن بدافزارها
- یافتن گوشی دزدیده شده / گمشده شما با استفاده از Google Maps
- قفل کردن اطلاعات هنگام دزدیده شدن گوشی
- بستن برنامه هایی که باعث کند شدن گوشی شما می شوند .
- مرور ایمن وب

alireza fasihi بازدید : 111 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (1)

                                                         k670105_Galaxy3.jpg

             wallpaper                  

Galaxy Note 3 Live Wallpaper والپیپر متحرک فوق العاده زیبا می باشد که با نصب آن می توانید تصویر زمینه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 3 را به همراه داشته باشید. 

alireza fasihi بازدید : 101 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

            e074072_Chrome-Browser-Android.jpg 

مرورگر کروم پس از کامپیوتر این بار درون گوشی های اندرویدی بهترین مرورگر شناخته شده است.

سریعترین جستجو در سایت گوگل با مرورگر گوگل کروم قابل انجام است و بارگذاری – زوم – ولود سریع باعث بی همتایی این مرورگر شده است.

علاوه بر امکانات بالا استفاده کم از منابع گوشی اعم از رم و سی پی و باتری باعث شده تا ساعت ها در اینترنت بگردید و کمترین شارژ را مصرف کنید.

دارای چندین تب و گشت و گذار سریع بین تب ها و حذف کردن و افزودن سریع تب باعث انجام سریع کارها می باشد.

دارای امکان جستجوی خصوصی : که در این روش تمام جستجو ها – پسوردها و گشت و گذار سایت ها ذخیره نمیشود.

امکانات اضاف شده در این نسخه :

امکان جستجوی صوتی – امکان ترجمه سریع وبسایت ها – یکپارچه سازی دسترسی و زبانه های باز و بوک مارک ها را از لپ تاپ

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به همه ی دوستان عزیز سایت ما پراز مطالب مفید است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,217
  • بازدید سال : 5,235
  • بازدید کلی : 64,936